HAIZZZZZZ -.-

assalamualaikum wbt and peace upon to you (: nak cerita apa eh ? tak tahu la , tapi bila bukak dahsboard je mesti ade new post dari kawan kawan , HAHA ! itu yang membuat kan aku terbatak nak update blog
HAHA , kalau tk jangan harap la aku nak udpate ! HAHA , by the way hari ini paling bosan yang pernah aku alami . Yaa before this aku selalu lepak dengan aiman kan kalau kat rumah , kalau tak pun aku mesti balik kampung ! but kali ni tak dapat lepak dengan aiman sebab dia dah pindah :'( and tak dapat balik kampung sebab this week is minggu parents aku kerja . Err -.-  Geram geram , then kawan kawan facebook pun tak ramai yang online ! Santak bosan dhoe- HAHA , malam semalam dah bergaduh dengan nurin ! HAHA , dah dia yang tak contact dengan aku then dia boleh tanya aku pergi mane selame ini ? HAHA , bapak la ! aku pulak geram gila sebab semalam ada budak ni main tuduh tuduh girl ni ! fuihhhh , what the heck babee ! HAHA , aku memang geram gila la ! aku cakap macam ni kat nurin  . ouh pergi mane eh ? bukan ke saya yang patut tanya awak macam tu ? saya text , ada awak reply ? kalau busy ke apa ke cakap la . ni saya call jawab pun tak then cakap saya tak pernah bagi msg and call pun . kepala hotak la , then aku bengang aku cakap je macam ni "ouh , so nak salah kan saya la eh ? okay fine buat la apa yang kau nak buat , malas nak marah marah baik aku tidur!" HAHA , dia terus call aku then apologise . HAHA , sayang gak dia kat aku eh ? HAHA , gedik pulak kau * HAHA 

that's all dude (: so AKU DAH PENAT nak tidur ouh , HAHA ! bosan gila dhoe- byebye , SARANGHAE-