HAHA , jelous ke fairuz ?

assalamualaikum wbt ! hey everyone and peace upon to you (: !
HAHA , bila tengok blog budak terasa jelous ?
Err -.- fairuz kau jelous ? HAHA 
kau sendiri cakap kau tk suke sangat hidup berjelous-jelous ni 
HAHA , entah la lelaki -.-
mane setia pada apa yang dicakapkannya 
HAHA , 


Yesterday I saw her blog write about she fight with her boyfie
err -.- should i jelous ?
HAHA , okayokay . waktu aku couple dengan dia 
semua yang dia alami sekarang tk pernah happen kat kitaorang 
HAHA , maybe takde jodoh
HAHA 


But bila aku jumpe someone yang lain daripada yang lain
dia ni anak orang kaya 
adik kepada seorang girl yang cantik also (; 
dorang damn cantik ! HAHA , but tbh aku dengan dia jauh beza 
dia kaya , aku pula biasa biasa je . 
harap la der -.- HAHA 
nak tahu tak nak tahu tak ? girl ni memang benci dengan orang 
yang suke merendah kan diri 
then aku try humble depan dia , then dia cakap apa korang tahu ?
HAHA , 
fairuz kau nak tak aku datang rumah kau semata mata nak pijak kau
HAHA , aku cakap kalau berani buat la- xD
HAHA 

seriusly this girl really awesome la babe ! HAHA , 
siapa dapat dia memang beruntung gila 
sebab memang susah nak cari girl yang different type like other
HAHA , anyway aku happy gila ouh ! 
aku dengan girl tu getting close ! whoah :o 
so happy maa
HAHA , maybe thats all for today