HAHA , lee donghae ? HAHA ,

asslamualaikum wbt dimulakan sebagai permulaan (: dan salam sejahtera semua (: HAHA , pada sesiapa yang tak tahu and tengah confused apa itu sebenarnya Lee donghae ? HAHA , ini yang nak cerita ni ! Well bagi semua mesti you all ade idol kan ? korang semua mesti ade meminati saling meminati kan ? HAHA , so bagi aku ! aku pun nak minat seseorang gak ! HAHA , after minat britney aku pernah minat kyuhyun ! tapi tak dah , sebab aku minat LEE DONGHAE from super junior (: HAHA , jap jap aku letak eh gambar dia ni ! 

HAHA , boleh tahan kan muka dia (: 

shhhh ! senyap senyap sudah ! tahu la dia hensem , HAHA adore ni :')

HAHA , itu gambar dia ! damn hot kan dia tu ? HAHA , dia memang ramai admire pun ! hotstuff la kata kan , hoho ! aku kenal dia pun sebab dia pernah kawan dengan cho kyuhyun , artist yang pernah aku minat ! HAHA , dia tu pun boleh la tahan (: ! tapi kalau korang perasan kan , muka dia ada rupa abang zahira kan ? HAHA , sikit je ! tak banyak pun :p 
look at the one yang muka murung tu , itu la cho kyuhyun ! yang happy buat peace tu la lee donghae ! dorang kawan baik i think so (: sebab dorang dua orang jela paling rapat ! HAHA , ada lagi la gambar dorang berdua 

HAHA , look at them ! macam cibhai je kan ! HAHA , dorang look like twins kan ? HAHA , tapi kan donghae ada tabiat yang sama dengan aku ! HAHA , dia suke dengar lagu ! HAHA , aku pulak suka dengar lagu ! HAHA , banyak lagi benda yang sama dengan donghae <3 and ada banyak lagi gambar dorang berdua tapi korang buat research sendiri la okay (: HAHA  

then name lee donghae actually "LEE, DONG HAE" tapi sebagai shortform nama dia donghae sahaja (: ! cause people always call him donghae , tapi sebalik tu ada lagi panggilan kira nickname untuk donghae (pinocchio) . dibagi oleh kim heechul ! cinderella super junior :p HAHA  xD 

he was born on 15 october 1986 ! so that's mean he's age is 25 years old (: ! HAHA ,  not so old  ! alaa yang muda mesti tua , yang kecil mesti besar , yang hidup mesti MATI ! HAHA :p okay sambung pada topic kita hari ni (; He also was born in Mokpo , Jeollanam Do , South korea . HAHA , aku tak tahu kat mane tu ! tapi yang penting dia ni dilahirkan dia korea (: ! kalau korang nak tahu lagi dia punye more biodata just click at this link 


HAHA , ada funny photo from them la watch this 

donghae tunjuk kan gambar dorang tidur berdua saling berpelukan like GAYBITCH ! HAHA , jokejoke * 

Oh ! gosh ! ini yang aku maksod kan tu T_T HAHA , err -.- 

then girlfie donghae ? HAHA , dia ni hot la weh ! mesti ade girlfie punye ! HAHA , tapi the beautiful part is girlfie donghae ni ahli group snsd ! err -.- alaa , yang surgery tu ! siapa lagi kalau bukan JESSICA ! errr -.- dorang tak match dhoe- tapi dah cinta dorang nak buat apa kan :/ HAHA , jap ade kot gambar dorang berdua 


oh ! shit ! aku adore tengok gambar ni bila tengok dia kiss donghae ! jessica aku kau tak nak kiss ke ? HAHA , rugi kau tk kiss lips aku ni :p HAHA , 

oh ! shit ! aku memang adore dengan korang berdua ! look sweet ! but aku benci jessica , eiiiiiii ! fuck dia ! HAHA , 

korang better friend la ! donghae amek yoona weh ! HAHA , dia single mingle ! HAHA , nak suruh amek hyoyeon tk boleh ! tuh hak eunhyuk ! HAHA , aku pulak nak tentu kan cinta dia ! HAHA , pape pun goodluck for you all relationship okay- (: 

huh ! aku suka gambar ini !HAHA , donghae dengan yoona ! kyuhyun dengan siapa eh ? lupa la , HAHA ! aku tak ingat ahli SNSD ! hihi , korang nampak sweet gila weh ! ni baru betul aku jelous and adore ! adore gila gila ! and jelous gila gila ! HAHA , n_n* 

Thats all -SARANGHAE-