erti persahabatan

Heyhey jumpa lagi korang ye ? HAHA , takpe takpe . korang tak bace aku suruh bace jugak . HAHA , btw aku nak cerita pasal erti persahabatan , korang tahu ke ape maksod persahabatan sebenarnye ? kalau tahu comment okay , HAHA . kalau tak tahu tanye laaa . haizz , aku ade seorang kawan ni . aku jumpe dy waktu aku darjah 4 . kenangan kenangan , hmm . aku pon tak tahu macam mane aku boleh berkawan dengan dy . first aku tengok gaya dy ni cam gelabah gile babi . HAHA , tapi bila dah lame kawann  tak terase langsung yg dy tuh gelabah gila babi . but gedik yg amat sangat . for your information ni pompuan taw . bukan lelaki . HAHA , susah nak jumpe lelaki gedik sekarang . semua bajet bajet macho jee . macam aku . HAHA , tapi disebab kan gedik dy tuh laaa subjek ENGLISH aku dapat pulih kan dengan baek . HAHA , waktu aku susah nak memahami sepatah  ayat  tuh mesty dy ade . hoho , she’s perfect to me . and someday , waktu darjah 6 kita org ade buat jamuah akhir tahun kodd . yeahhh , aku mintak tengok phone dy . then terbace draft dy pasal  dy dah suke kat aku dari darjah 5 . then aku ponn pelikk . org mcm aku nih pon ade gak ke yg nak ? HAHA , tapi aku cakap kat haty aku sendiri  perlu ke aku balas cinta dy ? tapi haty aku cakap , aku dah sayang dy dah mcam adek sendiri kod . aku tak bole cinta kan dy sebab aku boleh sayang kan dy sebagai seorang kawan je . tak lebih laa , sorry yee kawann . then ade satu hari ni , kawan baek dy jugak kod . aku suke kat kawan baek dy ni damn cute aku cakap memang cute gila laa . then aku cakap kat dy yg aku suke kawan dy tuh . then dy pon tolong la aku tanpa ade perasaan jelous . aku rase dy dah faham persaan  aku terhadap dy . so dy tolong and aku couple dengan kawan dy tuh . lame laa jugak dalam  2,3 bulan mcm tuh . HAHA , persoalanye lame ke ? HAHA  , entah laa  . then aku gaduh besar dengan awek aku ni kawan aku gak yg tolong backup aku . dy cakap mungkin tak sengaje kod . korang tahu kenape gaduh ? HAHA , awek aku jelous aku pergi rumah kawan girl aku tuh . HAHA , jelous ? wahh ! jelous tuh tanday sayang kan ? HAHA , agaknye kodd . then kawan aku tuh try explain dekat dy yg aku pergi rumah sebab aku nak pakai Internet dekat rumah dy . padahal aku pegi CYBERCAFE je . HAHA , then dy pon tak percaya kat kawan  baek dy sendiri ? eish eish , aku pergi laa jumpe awek aku ni cakap dengan dy . jangan sebab kau jelous , kau bole gaduh dengan kawan kau sendiri . aku tak suke . HAHA , kalau aku gaduh takdenye nak berbaby baby ni . HAHA , aku pakai kau aku jelaa . HAHA , then dy kate okay ! fine , kita putus . dy cakap cam tuh . aku cakap balekk “ ouhh , sebab jelous nak putus ? cam bodoh laaa pompuann !  mane letak kepala hotak kau ni huh ? kau pk kau lawa sangatt ? huh ? ’’then aku tolak kepala dy , then aku blah laa dari tempat tuh . then malam tuh awek aku mintak maaf . HAHA , bangga sioottt . awek mintak maaf . HAHA then aku cakap . “okay , kalau aku maafkan kau aku nak kau maafkan kawan kau tuh and aku nak kau lupa kan aku and kan kau nak putus kan . so better kita putus’’ . then putus laa relationship aku dengan ex aku tuh . aku rase persahabatan lagi penting dari couple kann . so better biar kawan lagi ramai bukan couple lagi ramai . HAHA , maybe dari tuh aku dapat belajar ape erti  persahabatann . hoho , thanks kawan
                                                                                       
                                                                                                                             raja fairuz