heyhehoy

heyhey , hmm . nak cerita pasal kawan org yg aku cinta pulakk ,dy nih ex abg aku . dy still sayang kan raja . and klau bole aku memang nak dy yg couple dengan abg aku . tapi otak si raja ni kena khasut dengan jin lahanat mane aku pon taktaw . HAHA , tapi aku faham gile kodd perasaan seorang perempuan bila jadi cam tuh dekat dy . and yg lelaki happy tengok bila seorang girl ni kena bahan cam tuh . ade sekali ni , aku mimpi pasal seorang girl ni dy kena bahan dengan semua org sebab ade banyak scndal laa , tak reti jage kecantikan diri laa . aku kesian tengok girl tuh . then aku kejar laaa girl tuh , aku cakap "awak terase ke dengan ape yg dy org kate?" then girl tuh jawab , " hmmm , sape yg tak terase tuh tak ade perasaan kan ?" . then aku tnye balek " betol ke awak banyak scandal ? " then dy kate " a'ah , tapi semua ni memang salah saya . sebab saya ni suka maen kan perasaan org " . then aku cakap " perlu ke kita kesah dengan mulut hamba Allah ? " then dy kate " enta laa , tapi kita kena amek some what they say as kita punye pengajaran kan ? " then aku cakap balekk " yeahhh , memang laa . tapi jangan disebab kan mulut org awak bole binasa ! " then dy cakap balekk " kenape awak seorang yg try nak simpati kat saya ? " aku cakap balek , saya ? simpati ? HAHA , tak laa . saya just faham perassann seorang pompuan kalau sedih and kecewaa ." then dy cakap "awak ni baek laa , beruntung girl yg dapat awak . " HAHA , dlm haty aku dah bangga . org panggel aku baekk ! HAHA , aku cakap balekk "takdelaa saya cuma tak boleh tengok seorang girl menitis kan air mata yg suci tuh dari mata nye" . then sambil berjalan ke sebuah ke sebatang aku tak tahu laa . HAHA , setibanya dekat sungai ni aku tanye , "awak dah ade boy ke ? i mean org yg you really really suke and cinta . bukan scandal okay . " then dy cakap balekk "ade dahh , tapi saya still sayang kan ex saya . sebab dy dah banyak mengajar kan saya tentang cinta sejati . and dy jugak laa dah banyak mengajar macam mane nk  mencintai seseorang tuh . tanpa dy saya tak kenal ape erti cinta . and tanpa dy jugak cinta saya buta selama ni . " aku cakap balek " then why break dengan boy ? " dy cakap balekk "sebab saya ni players . then dy tak sanggup dimaen kan oleh saya . itu yg dy mintak break" aku cakap balek " ouh okay . maybe someday you will understand kot ." dy cakap balek "k laa saya nak balek" then bila dy bangunn jee dari batu tuh nak jalan kaki dy tergelincir then dy lemas kat sungai yg deras tuh , bila aku nak terjun jee aku terjaga dari tydow then bangun aku terus solat subuhh . aku harapp semua tuh akan jadi pedoman untuk aku (: . kepada sape sape yg ade scndal or couple jage laa dy org cam mane korang jage diri (: