HAHA , makcik makcik

Heyhey , jumpa lagii ek . nak cerita ni , tadi kan ade makcik ni tanya aku macam mane aku bole tersangkut dengan dy . HAHA , act aku malas nak jawab . aku try tukar topic . aku cakap “eh semalam bukan i dah jawab ke?” then dy cakap “mane ade , you try tukar topic okay semalam” then aku cakap “ouh , yeke ? HAHA , ehh background blog you dah okay” aku try untuk tukar topic lagi tuh . tapi dy dah mula nak merajuk dah . dengan cara dy text “ ouh , takpe laa . hmm , kay” dari segi macam tuh aku tahu yg dy tengah merajuk dengan aku . then aku pon kena laa reply ape yg dy nak . HAHA , aku list kan okay .
1. u seorang yang GILA                                                                                                                    
2.u always make me HAPPY
3.u never sad but always GERAM
4.u PERFECT and AWESOME to me
5. u are BEAUTIFUL to me
6.u OPEN MINDED
7.u banyak ajar i how i want to be PENYABAR
8.u are MATURED
9.u always think POSITIVE and FUNNY
10.u are my HEART
Then after aku bagi list ni dekat dy , dy didn’t reply my text and just silent . HAHA , aku geram jee . aku tak mara , then aku cakap laa benatang benatang yg tak logic . HAHA , then dy kate “eh you ni kenape ? tadi i pegi makan CEKODOK kat bawah laa . i baru je bace your msg ni” . then aku malas nak reply , aku tido . HAHA , keje seorang tembam mesty tidoo isn’t it ? HAHA , then bila dah bangon , baru ade niat and dah tenang baru teringin nak reply . HAHA , then aku try kacau dy , aku dok misscall misscall dy . then dy bagi text “kenape ? sory laa sebab buat you marah . sory okay kedit i pon tak banyak” HAHA , aku reply balek “eh marah ? mane ade mara . HAHA sejak you datang kat hidup i , i tak reti nak marah marah , maki maki or tengking tengking girl dah” HAHA , aku cakap cam tuh . then dy reply “eh i tahu you marah , sorry laa kedit tak bnyak . sorry again” then aku kesian aku call laa makcik tuh , aku cakap “i mane ade mara laa . i tak suke marah marah” cettt , HAHA gelabah jee ayat . then aku dengar suare dy perghh , dengar cam suare org baru hilang husband . HAHA , sayup jee suara . tuh yang tambah sayang aku dekat dy . HAHA , then dy suruh aku sembahayang la kann . naseb baek you cuti makcik . kalau tak i ajak sembahyang sekali . HAHA , tapi aku tetap tak kesah ape org nak cakap kat aku . aku ni gile cinta ke ? gila talak ke ? ade aku kesah ke manusia ? HAHA , sikit pon tak laa babenggg . hoho , the most important is she’s happines is also my happiness (: .