Zahira Bt Zakarial ?







Assalamualaikum wbt . Hey to everyone and to all readers :) This night I wanna tell some nice story about this girl :) Actually I know this Girl since I in standard 1 ;) 

First I know her When everyone said she's a cute , and whatever la -.- Then bila dah darjah 4 Kita orang maekn rapat , but tak serapat mane pon . Ade darjah 5 ni , woahh ! I have fight with this girl , Yaaa I just tarik tudung other girl then this girl said to cikgu abdul that i slap that girl . ouhh what ?! HAHA , yaaa Aku tak slap pon ! But aku tarik tudung je , then cikgu pon dengar la cakap this girl :/ Then bila cikgu tuh dah percaya , aku pon ape lagi maki la cikgu tuh ! Huh ! percaya laa kat pompuan kan ! belah pompuan je kann ! then cikgu tuh cakap "fairuz ! ape ni ? ketua biadap !"


then bila dah reda sikit keadaan ade seorang kawan ni faham aku . dia advice kat aku . naseb baek budak tuh ade . Bila masuk kelas ! this girl mahu apologise maa , then aku taklayan sebab aku bengang ! aku amek kertas tuh then koyak kan depan dia then aku baleng kertas tu kat muke dia . sedih jugak muke dia waktu tu :P
after a few day aku malas nak marah marah aku maaf kan dia . then bila masuk darjah 6 kita org mken rapat ^^ Bila ade 3 org bdak baru pindah ni this girl pulak minat kat budak baru pindah ni ! then dah lame lame aku dengan budak baru pindah tuh(aiman azmi) jadi kawan baek selama lama nya ! twins ! ramai org cakap aku dengan aiman twins ! then dah lame this girl memang suke kat aiman . omg ! takpe la demi kawan aku rela berundur . then ade suatu hari ni aku tanya sendiri that girl , suke aiman ek ?  then dia admit then dy cakap sekrang dah tak . then aku happy gila babi ! HAHA 


then waktu raya ni aku ingat lagi aku sakit perut ouh ! sebab banyak makan sate ! HAHA , then besok tuh cirit birit aku !then aku cakap cirit ni ade bawak makna ni ! HAHA , then aku tak malu aku msg this girl ni aku ajak couple ! omg ! HAHA , mule mule dia tolak sebab dia takde perasaan kat aku pon . bila lame lame dapat gak couple dengan dia . then sampai sekrang jugak aku maseh menunggu dia :)


Zahira Bt Zakarial Ansdari mahu kah andah ingin menjadi teman hidup aku untuk kali kedua . beri la aku peluang untuk bukti kan yang aku cinta kan kau <3