hang out with my twin :)



Heyhey ! Assalamualikum wbt jumpe lagi korang semua . HAHA , yesterday 1/02/2011 hoho best wehh dapat hang dengan Aiman (my twins) HAHA , yaaa dapat hang first kita org nak maen bowling tapi takde sorang kat situ pandai nak bayar ! HAHA , adoyyy then jalan jalan jela bila jalan jalan ade jumpe kedai mamak ni ! fuihhhh , HAHA aku mintak mee goring dia bagi aku bihoon goring ! pekak agaknya mamak ni -.- HAHA , then dah jalan jalan terjumpe pulak Raja Muhammad Faris , bapak aku suruh dia ikot aku ? hatoyaii- tp takpe la dia belanja aku maen token ! woahh ! HAHA , best wehh dapat lawan kereta dengan dia ! HAHA , dua kali menang dua kali kalah ! HAHA so seri laa kannnn :P HAHA ,

Then dalam pukul berapa aku pon taktahu HAHA , sebab khusyuk maen token ! HAHA , lawan moto aku memang kalah la der ! sebab aku bukan mat rem ! HAHA , best gila aku cakap hang dengan aiman dengan kawan aku lagi sorang amirul (xxl) HAHA , dia tu actually dari pinang ! So kebanyakkan orang pinang kan pelat s so aku dengan aiman suruh dia sebot ssl then dia cakap xxl ! HAHA , hatoyy pelik ouh dia ni ==’ Naseb baek aku dapat hang dengan kawan baek aku before dia mahu pindah : ) hoh ! HAHA , dia ni waktu standar 6 dia ni pon ade perasaan dekat Zahira : ) Zahira pon ade perasaan kat dia tapi sikit je

Bila dah lame lame dia dah tak suke Aiman dah , aku Tanya la nape ? then dia cakap entah la :/ aku happy la sebab ade peluang untuk memiliki hati dia , wohooo ! HAHA berjiwa sentimental pulak :P HAHA bila aku dapat memiliki hati dia lagi ye ? Zahira berilah aku peluang kedua untuk aku mencintai kau : ) Hihihi aku serius ni : ) tidak kah engkau member peluang kedua untuk aku : )

Hoho , aku selalu akan jage kau macam mane aku jage diri aku sendiri : ) you are my life and my heart <3