TAHUN BARU KAWAN BARU !

Heyhey . a happy good morning . hari ni hari Jumaat , pagi jumaat ni aku nak amek kesempatan nak buat sedikit ucapan , cehhh ! HAHA , mengalah kan headmaster . HAHA , btw aku happy dengan tahun baru ni . sebab dekat sekola kita org akan solat jemaah . at least aku takde laa nak tinggal solat like last year . heishhh . heee , then this year aku same kelas dengan besties aku and kawan baek aku laa . hee , but shah dy kelas laen . kalau tak memang complete kami . hee , jauh mane kelas dy takde ape dapat putus kan persahabtan kami . wahhh , jiwanggggg . HAHA , hmm aku pon tak tahu laa . tahun ni aku rase excited nak learn more about MATHSS . maybe this a petunjuk dari Allah untuk beri aku hidayah . thanks God . hehe , and tahun ni aku akan naek basikal sorang . sebab kimi dah takde , he’s gone ! HAHA , dy pindah laa . HAHA , bengongggg . tapi aku ade kawan baru untuk naek basikall . wahh , MUHAMMAD YUSUF or lebih dikenali sebagai ucop . HAHA , dy ? boleh laa tahann , pandai jugak maths dy ni kekadang . HAHA , kaki buli ? mesty laa dy . HAHA , and dy jugak selalu buat aku dengan GENDUD (haziq) ketawa tak henti henti . hehe , happy happy gila kita org . tp kenangan kelas 1c dah jadi sejarah . HAHA , tak mungkin berulang . so dengan harapan cehh , HAHA . dengan harapan yg tinggi kita org akan buat kat kelas 1D macam mane kita org akan buat kat kelas 1C . HAHA , cooll , tunggu mase jee nanty . HAHA , aku wish tahun nih akan jadi yg lebeh baek dari yg lepas . and kita semua kena belajar dari kesilapan . hoho , aku takkan ulangi kesilapan lepas . hehe , bnyak silap aku kalau nak bayangkan . memang tak terbayang punye . HAHA , and aku nak cerita kat korang pasal guru kelas aku . HAHA , honestly she’s awesome and sporting . really really open minded . aku bangga jadi anak muridnye . HAHA , ayat tak boleh blah lagi ke ? haizzzz , -.- . then aku nak cerita pulak pasal kawan baru aku tahun ni . bukan kawan baru act tahun lepas kenal cam tuh jee . but tahun ni taktahu pulak boleh rapat . HAHA , especially waktu AGAMA . HAHA , dy memang GILA ! always make me lough . HAHA , gelak laa . sape yg tak gelak dengar dy mencarut . HAHA , otak kuning betul dy tuh . HAHA , name dy dah sedap . but perangai , HAHA , kurang sedap ! HAHA , raihan ape entah . HAHA , tak amek portt . heee , aku happy dengan kawan kawan tahun baru and kawan kawan lame J . pengakhir kata , aku nak korang happy selalu . jgn lupe belajar dari kesilapan kita . dan jgn lupe sape yg mncipta kan kita. Aminn . byebye , tc assalamualaikum wbt . J