Heyhey , lame tak jumpe korang semua laa kan . HAHA , aku nak cerita ni . Aku pon tak tahu laa . Aku nak berbaek dengan dy rase macam dy pulak taknak . Tapi kalau hari cuti macam hari sabtu or ahad ke dy okay jee . Ade bercakap dengan aku . Bila hari sekola tak bertegur langsung . Then dy selalu buat muke tahik dy . HAHA , gerammm . aku nak happy dekat sekola and kat rumah . kalau kat rumah je mesty diamm ! tak bestt ! hishh ! ape guna kau tukar sekola then tak duduk hostel lagi . Aku perlu kawan . Korang tahu tak . tahun 2011 ni memang teruk kat aku ! tahun ni semua kawan baek aku akan pindahh ! ahhhh ! gerammmmm ! tensiionnn ! aku takde kawann , meen pulak dah macam berubah bila kita org gaduh hari tuh . Hmm , yg kat rumah ni lagi . nak bercakap pon malas . My life really really bored if berterusan macam ni ! Suckk ! Hmm , nak tahu tak nak tahu tak ? Semalam kan abg aina jumpe aku ? HAHA , takoddd nyee . hehe , dy datang nak belasah aku tuh . HAHA , takde laaa . dy nak advice kat aku jangan nak hina adek dy semata mata . ehh , kalau adek kau tak buat salah , aku tak hina . aku bukan kejam sangat . HAHA *POYO JEEE . No , the most important here , aku dah tak boleh cinta kan kau . kenape kau nak pakse . ade otak kann . fikir laaa , bukan nye sengaja nak sakit kan haty kau . but aku memang tak minat and tak fikir pon nak couple dengan org macam kau laaaa syafyra ainaa . whatever it is , thanks for call you’re brother to make me little scared . HAHA , tapi kawan aku nak pindahh . hukhuk , sedihhh laaaa ! takde sape nak kawan dengan aku dahh . meen jangan laa berubahh . hmmmmm L