holiday


This time dah sampai kat Langkawi our destiny . hehe , bila dah sampai . terus sewa laa bilik hotel i think so . aku tak tahu laa , HAHA ! then bila dah sampai , aku tak tunggu pape dah . aku tukar baju , then pegi terjun kat pool bawah tuh . HAHA , best best ! mandy mandy then dah penadd . naek laa , naek naek dy org cakap kena siap nak keluar . nak pergi jalan jalan . wahh , hebad hebad ! hehe , bila dah malam aku tertido dekat dalam kereta . then bila otw balek hotel . aku tertido lagi . HAHA , then bila dah sampai aku terus lending kat tilam tuh . hoho , then bila dah lending my uncle ajak jalan . HAHA , aku pon ikot laa . yg ikot semua lelaki . no woman . HAHA , then after jalan jalan kita org balek . semua lending terus tidoo . HAHA , aku penad gilaa . then bila dalam pukul 4 pagi cam tuh aku kena kejut dengan bapak aku . aku pk bapak aku nak ajak buat kiamulai . HAHA , rupa rupa nye moyang aku meninggall . so aku malas banyak bising , aku pergi masuk bilik mak aku tuh . aku masuk bilik mak aku tuh sebab ade bilik air yg ade tap ! HAHA , thats why aku masuk bilik air bilik mak aku . HAHA , then after mndy . aku terus lompat kat katil tuh . then sambung tido balek . then dalam pukul 6:30 cam tuh aku bangung solat subuh . then kena naek ferry ! ouh damnn ! aku benci gila kena naek ferry ! HAHA , then aku tak bole tido pulak this time . so aku tengok tb kat dalam ferry tuh . cerita JANGAN PANDANG BELAKANG 2 i think so . HAHA , then kena laa otw balek muar . hmmm cam tuh laa percutian aku . cuti aku tergendala cam tuh jelaa . hoho ,