Heyhey , this time aku mahu cerita pasal seorang girl ni . hoho , act aku dah minat kat dy lame . before aku kenal JASMEEN MARISSA lagi . hoho , nak taw sape ? tengok laa gambar dy dekat atas tuh . hoho , comel isn’t it ? Yes ! the answer is SO CUTE OR DAMN CUTE ! HAHA , mula mula aku tak tahu yg dy ni kawan lame aku okay . but muke seem look like familiar okay . then dy ade cakap yang muke aku ni macam budak sekola tadika dy dulu . HAHA , aku cakap balek . yeke ? sape name budak tuh ? sekola mane ? . then she answer “name dy RAJA jugakk . HAHA , aku dah cuakk . then dy cakap “tapi raja tuh kaki buli . dy pernah buli i sampai i menanges” . wahh , aku dah takod gila waktu ni . thenn aku tanye balekk , sekola mane ? then dy cakap sekola PASTI ASSYAKIRIN . wahh ! aku memang dah terase yg itu aku . then aku tanye yeke ? ouh , raja tuh pernah buli you cam mane ? then dy jawab “dy pernah pijakk kepala i sampai i nangess ! gilaa laa , aku memang dah tahu yg org tuh aku . tp aku buat tak taw jee . sebab takod dy ni kaki dendam kan . then dy tanya you sekola mane dulu ? aku cakap laa pasti . then dy tanya lagi , kejapp ! you kenal tak wardah ape entah malam semalam dy cakap . mule mule aku cakap tak . then aku cakap balek , yg i kenal wardah yunus . then dy kate dy tuh laa i maksod kan . ouhh , then dy memang dah syakk kat aku . HAHA , then dy tanya bapak aku keje ape . aku cakap laa keje kat PENJARA KAJANG . then dy memang dah agak itu aku . then aku tanye balek kat dy , “you kenal ke sape i ?” then dy cakap , “kenal laa . org yg pijak kepala i” HAHA , aku dah cuakk . then aku mintak laa maaf kat dy . then dy kate benda dah lepas . tak kesa la . naseb baekk . fuihh , tak sangka jumpe kawan lame . fyi dulu kecik kecik aku dengan dy cam musuh korang tahu tak ? HAHA , then bila dah besar kawan rupanye . HAHA , tak sangka dapat jumpe kawan lame . HAHA , btw aku memang happy dapat jumpe dy balek . heee , terharu ni * . HAHA