hari pertama disekola 2011

Wahh , my first day school for 2011 . hoho , aku ? sekola ? HAHA , boleh laa . sekarang aku nak tekan kan kat subjek MATHS ! very important tuh . hee , ramai yg dah support untuk belajar subjek susah gila mati tuh . HAHA , aku memang dah tekadd ! yang aku akan bukti kan kat SIR TAN ENG HUI (pengajar mathematic dikelas aku) . wait huh sirr ! i will show you someday ! HAHA , cett semangat ni . hoho , btw aku dapat jumpe budak budak yg dari kelas laen . HAHA , dy org semua easy going laaa . then tadi waktu science aku dah segan . HAHA , sape tak segann ! dah laa jatuhh kelass , then cikgu yg same still ajar yg same . hmm , waktu dy masuk tuh aku buat buat betol kan tali kasut . then bila tengah bace tuhh aku tundukk je kann diri aku yg dah panjang galah ni . HAHA , then bila dah duduk aku tutup mulut and part nose aku . aku hope she didn’t noticed me . but she memang perasan pon . HAHA , then dy cakap okay fairuz , datang infront and tolong cikgu buat nih . HAHA , korang tahu tak tolong ape ? HAHA , tolong dy nyanyi lagu ‘KALAU RASA GEMBIRA TEPUK TANGAN’ . HAHA , in english pulak tuh . wahh , aku ponn dah segannn doo . sape tak segann . HAIIZZZZZZ -.- ! HAHA , then aku pon  ikot laa ape lyrics in english dy tuh . then sing along with my besties and my new friends ! hoho , like a chilldishh ! hoho , then bila nak rehat ni perhhh ! takpernah takpernah sempit sempit cam tuh . GILA laaa ! HAHA , aku geramm ! aku panggel abang dy buat tak tahu ! bila aku panggel pakcikk ! lagi dy buat tak tahu ! then aku geramm ! aku bareng ats tempat letak pinggan and sudu tuh , aku cakap ! “pakcikk ! nasi goreng satu !” HAHA , terus dy buat untuk aku ! HAHA , hebat tak hebat tak ? hoho , then after rehat MATHS ! HAHA , fav subjek aku tuh . HAHA , cettt ! then bila masuk jee , muka nak terberak pon ade , muke dah readyy nak belajar pon ade . HAHA , hebat tak aku ni ? HAHA , then sir pon datang . then dy introduce kat budak budak yg tak kenal dy lagi . then bila dah introduce , dy cakap laa pasal rules kat kelas dy . then aku memang dah tahu dah rules dy . then dy cerita laa , yg aku ni HAHA , bla bla bla bla . takperlu tahu . HAHA , takpenting ponn . HAHA , then dah nak habes kelas dy , dy cakap “kalau tak faham dont forget to ask ! i don’t like person yang tak faham then taknak tanya . itu lagi saya marah” . HAHA , ayat dy dari tahun lepas benda yg same jee . HAHA , then bila dah nak habes sekola . aku balek . and cakap kat bapak aku , ayah can we go to zipp lee ? i wanna buy a exercise book . then ayah aku cakap “malam ni laa” . then okay . balek laa , balek balek aku geramm ! HAHA , jelous dengan abg aku laa . dapat beg baru ! market gila beg dy ! then aku baru tahu kawan aku lagi sorang nk pindahh ! damnn ! aku kat sini tinggal sorang sorang laa nanty ! hukhukhuk ! sedihh ouhh ! kita org pernah janji hari tuh , kalau ade sesiapa nak pindah kita org kena lalui satu hari ni bersama ! untuk spend kan together but hmm , sedihh ouhh ! HAHA , dah tension aku geramm ! aku bukak tudung saji tuh . then nmpk ayamm ! wahh ! HAHA , geram geramm ! hamek nasi tuh aku cakap ngn mak aku “ibuu ! adek amek part tongkoll (bahgian peha) . HAHA , then aku makan laa cam org takpernah makan setahun ! HAHA , then malam tuh pulakkk , pergi beli buku . perghh berbaris bapakkk laa ! takboleh panjang lagi ke ? HAHA , then after beli buku wahh ! beli peti ais baru maa! HAHA , biar laa malas nak amek port pasal petis ais tuh . then balek tuhh aku buat hw maths tuh . then dah siap aku on laa fb and blogger laa ape lagi . then terbace blog girl tuh . she said bored tanpa aku . hmm , sorry dear . i tak patot buat cam tuh . but i taknak kacau relationship you , so i terpaksa buat tuh untuk jauh kan diri i daripada you . sorry sangat sangat . hoho . aku rase sampai sini je kodd . hmm , k laaa kepada yg bace tc . byebye .