aku manusia paleng bodohh !!

Hari kedua tahun baru aku memang sedih . aku hilang besties aku sendiri . aku hilang org yg aku cintai . aku kena buat jugak . sebab cinta aku bukan untuk dy . aku terpakse buat cam tuh . untuk tenang kan hubungan korang . aku menanges satu malam tak henti . sebab hilang dy . aku tak tahu nak terus kan hidup aku cam mane lagi dah . aku taknak dy tahu aku sedih cam nih . aku perlu kan teman . then kawan lama aku insyaAllah akan couple balek dengan ex dy . okay , fine . hope you all bahagia . and to my besties , sorry okay . i takde niat nak tengking  you . but i terpaksa tinggal kan you . so jgn lupe jage pakkandar tuh baek baek okay . thanks a lot for everything . i really really appraciate it . but i tak boleh kacau relationship you . walaupon you anggap i as besties je . but i anggap lebeh dari tuh okay . but you tak pernah faham ape yg i rase . yg you nampak i happy and happy . tuh jee . yeahh , i happy dengan you . but haty i sedih bila dengan you . sebab you tak faham ape yg i rase . cinta i mebara bara kat dalam haty , but you still anggap i besties or tak pon as adek jee . hmm , thanks a lot . for my kawan baek , i tak boleh miliki haty you jugak . but one day i hope you dengan syahmi akan together okay . so after this , i harap you jauh kan diri dari i okay . i tak sanggup nak tengok you all . but i sanggup tengok you all bahagia . i harap kebahagiaan korang tuh akan buat i bahagia jugk . so start from this second i hope ape yg aku lalui selama ni dapat aku lupa kan . aku tak tahan nak ingat semua tuh untuk tenang kan diri aku . aku menyesal sangat . aku nih laa manusia paleng bodoh ! aku laa paleng bingai ! aku tak pernah fikir kan ape yg org nak , aku tak pernah fikir kan persaan org . aku selfish ! aku yg sombong ! aku tak tahan dah . ya Allah , kau berilah hamba mu ini kekuatan . kalau ini tanda kau ingin mengambil nyawa aku . kau ambil laa dengan aman ya Allah . aku harap mereka akan bahagia selamanya . tolong laa ya Allah . im so sorry to both of you dear . maybe this is my last word to you all . take care and byebye . (: