The new of Me

Assalmualaikum WBT sebagai mula kata sayaaa. Selamat sejahtera guys! Okay now I'm gonna show the new of me. Saya rasa tiada langsung kot pembaharuan untuk diri saya. Haha, Sebab yg ini la diri saya. So nak ubah apa lagi dude? Nothing can change me. Hikhik, Tapi saya rasa ada pembaharuan dari segi fizikal. Haha saya makin buncit. Hee :D And makin tembam. Adoyaii. Hee Wait haa saya upload gambar baruuuuuu


waktu ni baru lepas main bowling with my family


haha okay saya suka syok sendiri. awak hade? ouh mesti ada takpe taknok ngaku pun takpe 


Fairuz Juling, haha awak bole buat? 

celebrate birthday eldest brother 

okay to be honest saya suka gambar ini. buruk bagi awak semua tapi terbaik bagi saya 



So itu sahaja gambar yg dapat saya paparkan untuk masa ini. Hihi ada masa panjang umur saya upload and share okay? So saya nak tekan log out ni. Awak semua lepas baca tolong keluar dari blog ini okay. Haha takut stalker baca. MALU LA SAYAAAAAA. Hikhik