sambungan cerita hari tu -

wootwoots ! Hari ni sambungan yang hari tu aku nak cerita , hee . Jum sambung cerita jum . hee , bermulanya dengan ...............


HAHA , waktu aku pergi sekolah . kawan aku yusuf cerita about phone baru dia tuh . then aku tengok , whoahh ! macam blackberry lol  . Yaaa yaaa , then adore gila gila la kan == balik balik sekolah dah tekad nak bagi tahu bapak aku . then aku tanya dia macam ni 

aku : ayah ! duit yang orang simpan tu ada berapa dah ayah ? and ayah dah masuk kan rm50 belum setiap bulan ?

bapak aku : hmm ? tak tahu la dik . balik pergi check la , rm50 semua tu ayah dah masuk kan . kenapa ?

aku : nothing , tadi kan kawan orang pergi jalan jalan dekat kajang . then dia nampak satu phone ni harga tuutt ! 

bapak aku : kau nak keh ? 

aku : hmm ? siapa tak nak ? HAHA xD tapi takut duit tk ckup 

then dah sampai rumah , aku check la duit aku dah berapa aku simpan . then tengok tengok duit yg aku simpan baru RM80 lebeh . macam tk cukup jeh , then aku cakap kat bapak aku 

aku : ayah , duit tk cukup la . *aku buat muncung aku yang dah lama tk muncul. 

bapak aku : hmm ? tkpe la nanti ayah topup sikit . *sambil tengok muncung aku yg dah boleh ikat dengan reben ! HAHA xD

Then after maghrib aku duduk dalam bilik suddenly bapak aku panggil aku . dia cakap dengan aku macam ni 

bapak aku : hmm ? apa kau nak janji dekat ayah kalau ayah beli kan phone tu ?

aku : janji ? hmm , adik janji adik belajar betul betul ;D

bapak aku : hmm , okay . so pergi siap cepat .

aku : masuk bilik then terlompat lompat . HAHA , happy la weh dapat apa yg aku nk kan selama ni ^^

then siap siap , pergi kedai tu . then dah siap siap confirm nak beli . HAHA xD tapi satu tk cukup dekat phone aku tuh ! Yang lain dia bagi . Usb , charger , kotak phone , beg phone semua ada la cuma satu jeh tk cukup . HAHA , kalau korang pandai korang tekala apa benatang yg tk cukup tuh . HAHA , dapat jawapan aku belanja korang ^^ 

Then sampai sekarang aku tengah collect duit nak beli benatang yg dia tk bagi tuh . haih , tapi aku bangga dengan phone aku yg tk seberapa tuh . sampai sekarang aku masih memakainya , walaupun dibuat dari malaysia . okay what , maju kan negara sendiri ;D HAHA xD nak tengok phone ? kejap kejap .

semard tk phone aku ? hee , nak tahu tak nak tahu tak ? my baby kan cakap macam ni kat gmbr facebook aku 

SI DIA : dah handsome dah tuh ;D

woot woots , kembang saya disini ;DD HAHA xD thats all 

tapi kan aku ada cerita lagi best nak diceritakan . hmm , tunggu jela nanti aku cerita okay ;DD byebye all . assalamualaikum wbt ;D