babe ! malu aku weh ! HAHA

HAHA , assalamualaikum wbt ! Korang tahu tk ape jadi kat sekola tadi ? Err -.- malu betul aku HAHA , tadi kan lepas solat asar kan aku punye seluar kotor kena gam ! babi punye siapa yang buat macam tu kat aku ! aku bukan maen kelang kabut nak hilang kan gam tu ! HAHA , sampai buat kerja sejrah tk tenang weh ==' HAHA , buad je asyik salah ! buad je asyik salah ! last , aku take a deep breathe then lepas ! terus tenang siked fikiran aku ni , HAHA . malu ouh malu -.- 




memang mati budak tu aku kerja kan kalau aku jumpe siapa yang buat ni , aku rase budak keling ni ! memang macam kimak je perangai dorang ! perangai memang mintak kaki , mintak penumbuk , mintak pijak kepala ! HAHA , kalau dapat semua tu memang report kat penolong kanan petang la yang GILA KUASA ! ERR -.-
aku rase better penolong kanan aku Cikgu Samad Bukannye cikgu dari pagi yang ajar science di F6 ! macam hantu je ouh perangai dia ! suke suke je nak update update rules sekolah ! woot woot * Mane boleh wehh , it's really not fair ! gerammm , HAHA