Aiman Azmi

Errr , Kenapa ramai sangat kawan baek aku kena pindah ? Err -.- Tapi this time my twins(Aiman Azmi) pulak nak pindah ! Errr : ( Mane boleh kau pindah weh ! Adoyaii- After this aku memang sunyi ahh dhoe- Macam tahun lepas punye lepas punye lepas ! Err -.- Aku dah tkde kawan nak buat tempat lepak , buat dosa mengutuk orang ! HAHA , Semua tu tinggal kenangan je ! Mane boleh , Errr -.- Sedih dhoe kau nak pindah ! Tk kan la lepas ni aku nak kena lepak dengan si sengau ! Mane boleh wehh- Kau tahu kan aku dengan dy memang tk kamcing langsung !Kalau jumpe pon rase nak je tumbuk tumbuk muke si sengau tu ! HAHA , 

Wehh , Kenape kau kena pindah ? Perlu ke ? Err -.- Aiman aku nak kau jangan lupa aku taw ! Kita BFF FOREVER kan kan ? Aku tknak kau lupe semua benda yang kita kena lalui , kena marah dengan madam anita , kena denda dengan cikgu aida tk bawak baju sukan , Mengutuk cikgu Roseli , Gaduh dengan Zahira , Eirna & Izz ! terlalu banyak weh aku nak cerita , tp aku tknak kau lupe kan semua memorie tu macam tu je 

And aku tknak kau lupe yang kita selalu mengutuk si Amirul ! XXL ! HAHA , and kau pergi sokong Hakimi waktu aku gaduh dengan kimi . Aku sorang je , tkde kawan waktu tu then kau pergi lepak dengan kimi . Aku tk boleh lupe kan macam tu dhoe- Mungkin dengan kau pindah ke Taiping , itu akan membuat kan aku punye pelajaran merosot , otak aku kelang kabut ! Aku tknak jadi macam tu , Aku sedih ahh wehh bila dengar orang cakap kau nak pindah Taiping balek -.- What the fuck ! Suddenly dengar org cakap macam tu , itu yg mule jiwa aku kelang kabut ! 

Semalam aku try nak spend time dengan kau ! tapi kau kena ikot parents kau visit you're uncle right ? Hmm , Sedih wehh ! Besok kau dah nak pindah , so aku dah tkde kawan lepas ni ! Aku tkde kawan nak support aku ! Aku tkde kawan yang untk aku support ! Aku hilang kau thats mean persahabtan kita tk kan end kan ? Please jangan lupe kan aku , Hakimi , Zahira , Laily , And kawan kawan yang rapat dengan kau ! Aku tahu kau tu peramah sangad , Thats why ramai kawan dari aku ! Aku ni mane ade ramai kawan macam kau ! Aku tk tahu nak cakap ape lagi dah ni weh , bila dengar kau nak pindah esok jantung aku dah macam stop and aku tk boleh nak bernafas ! Hmm- Please jangan lupe kawan kawan lame okay ; ) 

Aku sentiasa ade disisi kau walaupun kita jauh , aku hope kita akan jumpe lagi satu hari nanti ! Aku harap tu je , and bila dah jumpe aku harap kau dah ade girlfie or wife . Hihihi , Don't worry about Zahira okay , I will take a good care of her ! kau kat sana tu jangan lupa kita orang okay ! You're the best dude : )

                                     -SARANGHAE-