Collect duet ? HAHA

Heyhey ! Peace wokk ! Assalamualaikum w.b.t
Dah lame ouhh , Tak update ini blog paleng comel , HAHA 
By the way , nak cerita pasal collect duet ?
ADOYY -.- , HAHA , terpakse laa wehh kalau tak macam mane nak beli phone baru ? HAHA , 
Yee laa , aku bukan nye macam orang laen . korang semua 
anak anak orang berada , aku anak warden jee . 
Mane laa mampu nak sesuatu terus cakap , heishh . HAHA 


Sekarang aku pon nak diet ! Sebab dah ramai yang perasan aku 
maken TEMBAM ! HAHA , gila laa
aku kurus laa wehh , HAHA korang jee yang buta tuhh 
hohoho , so kalau nak diet 
kita takpayah makan kat sekola yee , and kena kuat bersenam !
hari ni kena naek basikall ! mintak mintak
keluar laa semua lemak lemak manis dalam perot aku ni 
HAHA , mane taknyaa !
cikgu last year pon perasan badan aku maken membesar ! 
OMG ! HAHA , so kalau nak phone baru 
kena berkorban sikit ! ape yang aku korban kan nanty 
ade ganjarannye ! ganjran ? HAHA 
APE LAGI PHONE BARU LAA ! slow laa korang ni ! HAHA 
sesuke haty aku jee cakap korang slow kan 
adoyyyy -.- 


HAHA , weh weh aku ade dengar orang tuh nak ugut girl ni
ugut ape korang tahu ? HAHA , ugut bunuh !
woahh ! takod laa saya macam ni nak hidup ! HAHA 
kau nak bunuh orang ? HAHA , gelabahh jee ! 
sikit sikit pon dah ngadu kat abang , kalau kau ugut ponn
kau pon mati digantung laa bengong ! HAHA , 
ape seyhhhh . kepada yang diugut takpayah takod laa yee
kalau jodoh semua Allah tentukan 
kenapa kita perlu takod dengan ugut orang tak mentall macam tuh
HAHA , yang penting selagi ade hayat ni 
Ingat Allah banyak banyak ! cehh dah sollehh dah ni ! HAHA 
tak logikk laa wehh , kau nak bunuh pompuan tuh
ape motif kau nak buat macam tuh huh ?
Pompuan tuh just bagi tahu aku ape yang perlu aku tahu 
before jadi something dekat aku 


HAHA , kerja gila aku cakap ! 
memang kau tuh psycho laa wehh , ape ? 
nak ngadu abang kau ? ngadu laa 
kalau abang kau senior aku kena respect macam tuh jeke ?
waitt a minute yee !
kalau someone tak tnjuk rase respect dy kat orang laen 
jangan harap aku akan respect someone tuh
macam tuh jee
tidak sama sekali yee kawan kawann :)
so whatever it is , aku pon dah penatt mengutuk and meng-update blog
HAHA , so byebye , tc , assalamualaikum w.b.t :)