hubungan sejenis ?

Heyhey morning all ! hmm , aku nak tanye ni , ape yang best sangat couple SEJENIS ni ? sekarang dunia dah banyak berubah , lelaki dengan lelaki . perempuan dengan perempuan . damnn , what the fuck are they doing ? Nabi (M) tak mengaku umat laa weh sape sape yang suke SEJENIs . geli do tengok , Ya Allah , kau berikan laaa mereka pertunjuk , and tunjuk kan laa kepada mereka jalan yang benar . cehh , HAHA ! act motif aku buat blog pasal yg suke sejenis ni . hari tuh ade seorang mamat gila ni GS (gila seks)HAHA , dy start chat dengan aku then aku reply laa . ouh heyhey , plu ke ? then aku tanye benatang ape tuh plu ? HAHA , dy cakap gay ke ? then aku reply . ouhh tak tak . aku lelaki sejati . and gagah . HAHA , aku pon tak tahu laa nak cakap ape ! better korang pk sendiri  Allah cipta korang untuk lelaki dengan perempuan . bukannya untuk lelaki dengan lelaki . perempuan dengan perempuan . jangan buat kerja gila laa kawann . jijikk wehh . hina pulak tuh . eish eishh , banyak banyak ingat Allah ! and sedar sikit korang tengah pijak kat bumi yg nyata . so aku pon malas nak cakap banyakk . HAHA , fuckk gayy and lexbo . HAHA